Braintech Consulting

Adj ajándékba üzleti tanácsadást

Pénzvisszafizetési garanciával!

Sikeres vállalkozáshoz vezető út

Adj ajándékba üzleti tanácsadást!


Ismered azt az érzést, amikor egy szerettednek keresel ajándékot, de nem tudod, mit?

Szeretnél egy olyan ajándékot adni, amely valóban értékes és hasznos?

Akkor az üzleti és marketing tanácsadás ajándékutalványa a tökéletes választás!


Ezzel az ajándékkal segíthetsz a szeretteidnek abban, hogy sikeresebbek legyenek vállalkozásukban.

Főbb előnyök:

– Az ajándékutalvány tartalma az igényekhez és célokhoz igazítható.

– A tanácsadás időtartama 1 vagy 3 óra.

– A tanácsadás előtt egy 15-20 perces telefonos vagy online videós beszélgetés, amikor egyeztetünk a részletekről.

– A 3 órás tanácsadás 1 óra felkészülésből és 2 óra tanácsadásból áll.

– A tanácsadás személyesen vagy online is igényelhető.

Pénzvisszafizetési garanciával!

Ha úgy látod, nem tudok segíteni, kérdés nélkül visszafizetem a csomag árát.

Tuzok Gábor

Tuzok Gábor

Vállakozó, közgazdász, üzletfejlesztési tanácsadó, személyiségfejlesztő coach

20 év vállakozó tapasztalat.

A nevem Tuzok Gábor. Üzletfejlesztési és marketing tanácsadó vagyok. Segítek a vállalkozásoknak abban, hogy sikeresek legyenek.

A következő területeken tudok segíteni:

  • Üzleti modell:
    • Hatékonyabb üzleti modellek kidolgozása
    • Új termékek és szolgáltatások kifejlesztése
    • Az üzleti modell optimalizálása a profit növelése érdekében
    • Automatizáció
    • Ügyfélszűrés
  • Marketing:
    • Célközönség meghatározása
    • Hatékony marketing stratégiák kidolgozása
    • Online és offline marketing kampányok tervezése és megvalósítása
    • A marketing hatékonyságának mérése
  • Webfejlesztés és projektmenedzsment:
    • Weboldal tervezése és fejlesztése
    • Webes projektek menedzsmentje

Kezdő vállalkozóknak is segítek a vállalkozásuk elindításában vagy újragondolásában.

Íme néhány konkrét példa arra, hogyan tudok segíteni:

  • Ha a vállalkozásod nem elég hatékony, segíthetek abban, hogy hatékonyabb legyen.
  • Ha új piacra akarsz belépni, segíthetek abban, hogy felmérd a piacot és megtaláld a megfelelő stratégiát.
  • Ha nem tudod, hogyan kell marketinget csinálni, segíthetek abban, hogy hatékony marketing stratégiát dolgozz ki.
  • Ha nincs weboldalad, vagy elavult, segíthetek abban, hogy modern, hatékony weboldalt építs.

Ha érdeklődsz a szolgáltatásaim iránt, kérj egy ingyenes konzultációt vagy vásárold meg online a tanácsadást.
15 percben átbeszéljük, hogy a problémádban tudok e segíteni. Amennyiben nem, azt őszintén megmondoom.

Válassz a jobbnál jobb lehetőségek közül.

Akció!

Ajándékutalvány: 1 óra üzleti konzultáció

Főbb előnyök:

  • Az ajándékutalvány tartalma az igényekhez és célokhoz igazítható.
  • A tanácsadás időtartama 1 óra.
  • A tanácsadás előtt egy maximum 10-15 perces telefonos vagy online (videós) beszélgetés.
  • A tanácsadás személyesen vagy online is igényelhető.

35900 Ft Áfá-t tartalmazza

Cikkszám: Ut002 Kategória: Címkék: , ,
Akció!

Ajándékutalvány: 3 óra üzleti konzultáció

Főbb előnyök:

  • Az ajándékutalvány tartalma az igényekhez és célokhoz igazítható.
  • A tanácsadás időtartama 3 óra.
  • A tanácsadás előtt egy 15-20 perces telefon vagy online videós beszélgetés.
  • A 3 órás tanácsadás 1 óra felkészülésből és 2 óra tanácsadásból áll.
  • A tanácsadás személyesen vagy online is igényelhető.

89000 Ft Áfá-t tartalmazza

Cikkszám: Ut001 Kategória: Címkék: ,

Ajándékutalvány: Árazástechnikai konzultáció

Főbb előnyök:

  • Az ajándékutalvány tartalma az igényekhez és célokhoz igazítható.
  • A tanácsadás időtartama 1 óra.
  • A tanácsadás előtt egy 15-20 perces telefon vagy online videós beszélgetés.
  • A tanácsadás személyesen vagy online is igényelhető.

79000 Ft Áfá-t tartalmazza

Cikkszám: Ut001 Kategória: Címkék: ,

Tudtad, hogy a vállalkozások számára az egyik legnagyobb kihívás a siker elérése?

A sikerhez azonban nem elég csak jó ötletekkel rendelkezni.

Szükséges az üzletfejlesztési és marketing folyamatok ismerete is.

Az üzleti és marketing tanácsadás segíthet a vállalkozásoknak abban, hogy:

    • Új piacokra lépjenek be
    • Új termékeket vagy szolgáltatásokat fejlesszenek ki
    • Növeljék az értékesítésüket
    • Megerősítsék a márkájukat